I’m back – and I like it!

Undskyld, der har været så stille på bloggen den sidste uge.

Jeg har været på skønne, fantastiske, solrige Playitas (www.playitas.dk) og træne. Det kommer I til at høre meget mere om!

Playitas - 11

IMG_2308

Det var min klare intention at blogge dernedefra. Men internetforbindelsen ville ikke det samme som jeg – hvilket måske var meget sundt. Sådan for nærværet und alles.

Det var svært at sige farvel til stedet, men det er alligevel skønt at være hjemme. At kysse på min familie, især. Og til den positive overraskelse, at man faktisk ikke får forfrysninger af at gå udenfor.

Og så skulle jeg have fyldt køleskabet op, og tog på besøg i den nye Århusbutik, Økolageret (http://okolageret.dk/) – Superlækre og friske økovarer til utroligt rimelige priser. Jeg er allerede fan!

Økolageret

Bemærk chokoladen i nederste venstre hjørne – 100% kakao-indhold! Den måtte jeg prøve. Den er ikke for chokolade-tøsedrenge m/k, men heller ikke så tough, som man kunne forvente. Prøv selv.

Og så er der masser af ophobede indlæg på vej. Først får I palæo-blinis med stenbidderrogn – og i løbet af ugen noget om godt køkkengrej, om de mere specielle indgredienser, jeg bruger, om det glykæmiske indeks, om Canariske specialiteter, som jeg har smovset i på Playitas – og selvfølgelig mere om den perfekte sportsferie 🙂

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

