Det gælder om at tyvstarte……

Jeg er jo som bekendt fan af at gøre det let for mig selv, så jeg er ret vild med at snyde i forvejen – så meget som det nu kan lade sig gøre. Hvilket i dette tilfælde er en del.

Derfor har jeg lige lavet de tre slags chokolademousse (plus en fjerde og hvid med citronskal og lakrids, da jeg først var i gang) – og passion/ingefærsaucen, som er noget så yummy!

Jeg har også lavet ærteconsonsommé’en, som jo skal serveres kold. Den får så bare lige en tur i blenderen lige inden serveringen, så den bliver fin og skummet.

Og jeg har skrællet og skåret rødbederne, så de er klar til en tur i den sorte gryde.

Så er der masser af tid til at hygge med gæsterne og sippe champagne i morgen 🙂

This entry was posted in Aftensmad, Eat, Festmenu and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Det gælder om at tyvstarte……

  1. Anna-Marie Rode says:

    Søde Lene. Du er da uforbederlig fantastisk! Hvordan overkommer du alt det?????? Det lyder så perfekt!   Knus Mor On 30/12/2012 17:54 “CHOCOLATE & SPINACH” wrote: > Lene Rode posted: “Jeg er jo som bekendt fan af at gøre det let for > mig selv, så jeg er ret vild med at snyde i forvejen – så meget som > det nu kan lade sig gøre. Hvilket i dette tilfælde er en del. Derfor > har jeg lige lavet de tre slags chokolademousse (plus en fjer” >

Leave a Reply

