Laks i en fart

Mine måltider skal først og fremmest være sunde og superlækre. Men jeg har også en hektisk hverdag og sjældent særlig meget tid til at lave mad. Når jeg skal være helt ærlig bliver de fleste af min families aftenmåltider til på under en halv time. Som i dag.

På menuen var spicy laks med spinat, tomater, champignons og masser af hvidløg. Mine børn er (desværre) ikke de største grøntsagsfans – men det her var de vilde med. Yippee!

Sådan gør du:

Krydr laksefilleterne med salt, peber, chili – eller hvad du nu er til. Sæt dem i ovnen og bag ved 180 grader i ca 12 minutter. Husk, laks skal være blød og saftig – ikke tør!

Smelt en spiseskefuld kokosolie på panden. Steg hvidløg, spinat, hakkede tomater og champignons i ca fem minutter. Smag til med salt og peber, og server med det samme.

Det bliver da ikke lettere end det!

This entry was posted in Aftensmad, Eat and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Laks i en fart

Leave a Reply

